e-wydanie Optyk Polski nr 78

branża W AMERICAN LENS, firmie optycznej należącej do Grupy ALVEGO, której integralną częścią jest Vadim Eyewear, AMERICAN LENS jako pierwsza firma na polskim rynku optycznym rozpoczęła na początku 2024 roku pełną digitalizację procesu magazynowania i dostaw soczewek okularowych. Na skutek wprowadzonych JUSTYNA CYGAN PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM DS. SOCZEWEK OKULAROWYCH W AMERICAN LENS PIERWSZE W POLSKIEJ BRANŻY OPTYCZNEJ WARSZTATY DLA TWÓRCÓW CYFROWYCH PIONIERSKI PROJEKT AUTOMATYZACJI MAGAZYNU I DOSTAW REWOLUCJONIZUJE POLSKI RYNEK OPTYCZNY W marcu 2024 roku odbyły się pierwsze w branży optycznej autorskie warsztaty „Jak przełamać strach i zacząć nagrywać skuteczne materiały na social media”. interaktywności, indywidualnemu i kreatywnemu podejściu do ćwiczeń praktycznych oraz fantastycznej możliwości wymiany doświadczeń z innymi optykami warsztaty te są unikalną propozycją dla każdego nowoczesnego salonu optycznego w Polsce. Wchodzący w świat social mediów optyczni twórcy cyfrowi mają niepowtarzalną okazję do zdobycia nowych umiejętności, poszerzenia wiedzy, zwiększenia sieci kontaktów i klientów oraz zgromadzenia inspiracji do tworzenia własnych projektów cyfrowych. Więcej informacji o warsztatach znajdą Państwo na profilu AMERCIAN LENS Polska na Facebooku i na stronie www.optykpolski.feniksmedia.pl. oferujący luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów i marek takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo, Longchamp, Kaleos czy Ferragamo, Justyna Cygan będzie odpowiedzialna za rozwój sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami na terenie województw małopolskiego oraz podkarpackiego. Justyna Cygan z branżą optyczną związana jest od 2016 roku. Swoją wiedzę zdobywała na Politechnice Wrocławskiej (Wydział Optometrii) oraz pracując w salonie i pracowni optycznej, co pozwoliło jej przekuć teorię w solidną praktykę. Dążąc do nieustannego rozwoju, kontynuowała ścieżkę zawodową, zdobywając dyplom optyka i optometrysty. Jej pasja do optyki oraz głębokie zrozumienie potrzeb klientów sprawiły, że stała się wielowymiarowym wsparciem dla swoich partnerów biznesowych. W pracy ważne są dla niej aspekty techniczne, ale także budowanie zaufania i wzajemne zrozumienie. Stawia na otwartą komunikację i prostotę w rozwiązywaniu problemów. W kontaktach biznesowych najważniejsze są dla niej relacje międzyludzkie, dlatego zawsze poświęca swój czas, aby dogłębnie zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów. zmian już w styczniu i lutym 2024 roku terminowość dostaw (dostawa w terminie lub przed terminem) wyniosła średnio 96%. Tak ogromny skok rozwojowy w digitalizacji łańcucha dostaw był możliwy dzięki automatycznemu regałowi logistycznemu push-to-light – innowacyjnemu rozwiązaniu, które zastosowano w magazynach AMERICAN LENS. Regały oraz cały towarzyszący temu rozwiązaniu system pozwalają na precyzyjny i bezbłędny dobór soczewek podczas pakowania. Pełna automatyzacja weryfikacji parametrów, takich jak moc, średnica czy typ soczewki, łączy się bezpośrednio z otwartymi zamówieniami optyków. Podczas kompletowania zamówienia generowane są wszystkie niezbędne dokumenty przewozowe, co w niemal 100% wyklucza ryzyko błędnego nadania paczki przy jej kolekcjonowaniu. Kolejną korzyścią dla optyków współpracujących z AMERICAN LENS jest znaczące skrócenie czasu realizacji zamówień soczewek magazynowych oraz natychmiastowe przekierowanie do odbiorcy soczewek recepturowych dostarczanych z laboratorium LTL we Włoszech. Poprowadziła je Justyna Skrzypek, dyrektor marketingu AMERICAN LENS Poland. Premiera tego wydarzenia odbyła się w Centrum Biznesu Optycznego Manhattan 44 w Warszawie. 100% frekwencji, kreatywności i skuteczności – tak najdobitniej można podsumować to wyjątkowe spotkanie. Warsztaty autentycznych optycznych twórców cyfrowych na stałe wpiszą się w kalendarz polskiej branży optycznej. Patronat medialny nad nimi objął magazyn „Optyk Polski”. Kolejna edycja odbędzie się już 12 kwietnia. Zapraszamy na nią wszystkich aktywnych klientów AMERCIAN LENS Poland. Warsztaty są bezpłatne, a liczba miejsc jest bardzo ograniczona z uwagi na komfort uczestników. Dzięki ogromnej eksperckiej wiedzy o najnowszych trendach w social mediach, 48

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=