e-wydanie Optyk Polski nr 78

branża Transitions, jako lider w dziedzinie innowacji, nigdy nie przestaje zaskakiwać, rzucać wyzwań i otwierać nowych możliwości. Już niebawem będziemy świadkami wielkiej premiery nowej generacji Transitions Gen S, która zapowiada rewolucję w dziedzinie ochrony wzroku! Raz jeszcze Transitions podniesie poprzeczkę, ustanawiając nowy wysoki standard ochrony oczu. Bądź z nami na bieżąco, aby dowiedzieć się więcej! Trwa ogólnopolska kampania edukacyjna „POLSKA W OKULARACH”, organizowana przez JZO – Polskiego Eksperta Optycznego. Głównym celem kampanii jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat problemów ze wzrokiem, w tym prezbiopii, krótkowzroczności oraz światłowrażliwości, a także zwracanie uwagi pacjentów na konieczność wykonywania regularnych badań wzroku. Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny branżowe:„Optyka”, „Optyk Polski”, „OKO” oraz „Izoptyka”. Kampanię wspiera Marzena Rogalska, Ambasadorka szkieł progresywnych JZO. W ramach kampanii zaplanowano wiele działań wspierających polskich ekspertów optycznych w rozwoju ich biznesu. Serdecznie zapraszamy do dołączenia do kampanii na www.polskawokularach.pl. W Laboratorium JZO w Jeleniej Górze odbyło się kolejne prestiżowe spotkanie eksperckie, które przyciągnęło uwagę wielu niezależnych optyków z całej Polski. Laboratorium JZO to miejsce, w którym pasja i zaangażowanie są nieodłącznymi elementami codziennej pracy. Eksperci JZO nieustannie pracują tam nad innowacyjnymi produktami wspierającymi narząd wzroku. W ramach tego dwudniowego spotkania optycy mieli wyjątkową okazję zapoznać się z procesem produkcji oraz najnowszymi technologiami. Nie zabrakło również intensywnych dyskusji na temat szczegółów nowej ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod hasłem„POLSKA W OKULARACH”. To ważny krok marki JZO w uświadamianiu społeczeństwu znaczenia właściwej troski o narząd wzroku. Soczewki okularowe Stellest stanowią przełomowe rozwiązanie, które pozwala spowolnić progresję krótkowzroczności u dzieci. Dzięki zastosowanej technologii H.A.L.T. i 1021 Do 30 kwietnia 2024 roku trwa wielka kampania telewizyjna Varilux XR series! Jej celem jest skierowanie konsumentów do salonów optycznych Essilor Experts, a także zwiększenie świadomości na temat prezbiopii oraz soczewek progresywnych Varilux. Kampania dociera do odbiorców za pośrednictwem takich stacji telewizyjnych, jak Polsat, TVN i TVP. To wyjątkowe przedsięwzięcie wyróżnia się pionierskim (w przypadku Essilora) wykorzystaniem innowacyjnego narzędzia – telewizji adresowalnej, dzięki której bloki reklamowe dostosowane są do grupy wiekowej i rodzaju odbiorcy, co wpływa na jeszcze wyższą skuteczność kampanii! TEJ JESIENI PRZYGOTUJ SIĘ NA EFEKT WOW W ŚWIECIE OKULARÓW! ZOSTAŃ AMBASADOREM OGÓLNOPOLSKIEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ “POLSKA W OKULARACH” LABORATORIUM JZO W JELENIEJ GÓRZE MIEJSCEM NIEZAPOMNIANYCH SPOTKAŃ ROZSZERZENIE ZAKRESU I WERSJA BARWIONA SOCZEWKI OKULAROWEJ STELLEST KAMPANIA TELEWIZYJNA VARILUX XR SERIES pierścieniom niewidocznych mikrosoczewek, działających jak tarcza ochronna, soczewki te są wyjątkowym narzędziem w profilaktyce wzroku, szczególnie u dzieci. Rozumiejąc Państwa potrzeby biznesowe, a także potrzebę ochrony wzroku wśród najmłodszych konsumentów, z przyjemnością informujemy, że od 2 maja 2024 roku rozszerzamy dostępność soczewek Stellest o dodatkowe 2 dioptrie. Ponadto, z myślą o zapewnieniu kompleksowej ochrony wzroku w różnych warunkach, wprowadzamy do oferty barwioną wersję soczewki Stellest – Stellest Sun. Dzięki temu rozwiązaniu dzieci będą mogły bezpiecznie i komfortowo cieszyć się pełnym słońcem podczas wakacji. 15

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=