e-wydanie Optyk Polski 77

strefa eksperta Magdalena Moczulska optyczka, optometrystka, autorka bloga i kanału w serwisie YouTube Dynamika życia i intensywne korzystanie z wielu urządzeń sprawiają, że klienci salonów optycznych oczekują nie tylko dobrego widzenia, lecz także soczewek, które nadążają za codziennymi potrzebami. Trzy kluczowe cechy, na które klienci zwracają szczególną uwagę, to odporność na zarysowania, szybkie odparowywanie oraz łatwość czyszczenia. Każda z tych właściwości stanowi istotny element wpływający na ich komfort i satysfakcję. Oczekiwania klientów zmieniają się wraz z postępem technologicznym oraz ewoluującymi trendami w modzie, nie tylko okularowej. Dlatego tak ważne jest bycie na bieżąco z rozwiązaniami, które mogą być przez nich szczególnie pożądane. W niniejszym artykule skupię się na jednym elemencie istotnym dla klientów decydujących się na wybór konkretnych soczewek – ich przejrzystości. strefa eksperta strefa eksperta PRZEJRZYSTOŚĆ SOCZEWEK OKULAROWYCH CZEGO OCZEKUJĄ KLIENCI, JAK ODPOWIADA RYNEK Dlaczego akurat przejrzystość? Soczewki okularowe o wysokiej przejrzystości zapewniają użytkownikom ostre widzenie otaczającego świata, eliminując zniekształcenia i refleksy. Dzięki temu nosząca je osoba doświadcza lepszej jakości obrazu, a jej aparat wzrokowy mniej się męczy, zwłaszcza przy intensywnym oświetleniu, co przekłada się na wyższy komfort noszenia okularów. Dobra przejrzystość soczewek jest istotna również ze względów bezpieczeństwa: umożliwia precyzyjne widzenie w sytuacjach wymagających ostrości wzroku, takich jak jazda samochodem czy wykonywanie precyzyjnych prac manualnych. 48 TARGI OPTI 2024 W MONACHIUM PROMOCJA ZEISS SMARTLIFE PORTFOLIO ZEISS MYOCARE Z radością dzielimy się informacją o naszym uczestnictwie w The International Trade Fair for Optics & Optical Design Opti 2024. ZEISS – pierwszy raz po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią – powrócił do uczestnictwa w tegorocznej imprezie. Międzynarodowe targi w Monachium były doskonałą okazją do zaprezentowania nowości ZEISS, m.in. urządzenia do refrakcji ZEISS Visucore 500, łączącego obiektywną i subiektywną refrakcję w jednym. Podczas targów dużym zainteresowaniem cieszyła się kolejna odsłona platformy ZEISS Visufit 1000, umożliwiająca oprócz centracji również wirtualne przymierzanie opraw w module Virtual Try-on 3D. Wszystkie urządzenia łączy zintegrowany system Visuconsult 500, który zapewnia płynny i wygodny przepływ danych. Od 15 stycznia do 31 marca 2024 r. uruchamiamy promocję dedykowaną optykom ZEISS SmartLife – druga para soczewek w wyjątkowej ofercie. Optycy otrzymują najbardziej innowacyjne i nowoczesne portfolio soczewek okularowych dla wszystkich grup wiekowych. Portfolio SmartLife obejmuje soczewki dla dzieci, młodzieży i dorosłych, opracowane w oparciu o najnowocześniejszą technologię działu innowacji ZEISS. ZEISS MyoCare – zachęcamy do zapoznania się z naszym najnowszym rozwiązaniem w zakresie konstrukcji soczewek dla dzieci. Jego celem jest spowolnienie rozwoju krótkowzroczności, przy jednoczesnym zapewnieniu takiego samego poziomu komfortu i widzenia, jak w przypadku soczewek jednoogniskowych ZEISS. Soczewki dostępne są w sprzedaży od grudnia 2023 r.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=