SIDEMTIMES. Na każdym etapie i w każdym działaniu, naszym celem jest zawsze najwyższa jakość tworząca pierwszorzędne komponenty i rozwiązania. Nasza własna produkcja w Europie jest niewątpliwie jednym z głównych czynników tej misji. Surowce Wszystko zaczyna się od wyboru właściwych surowców. Stal używana do części Sidem jest kutą na zimno, polerowaną stalą chromową (42CrMo4), która zapewnia dużą wytrzymałość, trwałość i odporność na rdzewienie. Nasze pokrywy przeciwpyłowe są wykonane z naturalnego kauczuku chloroprenowego: wystarczająco elastycznego, aby zapewnić ruch, oferując jednocześnie maksymalną odporność na substancje chemiczne i na zmiany temperatur oraz wytrzymałość zmęczeniową. Smarowanie przegubów kulowych jest kluczowe, by zapobiec wyschnięciu i zużyciu części. Smar używany do części Sidem wystarcza na cały cykl życia, jest wykonany wyłącznie ze zrównoważonych substancji i nie zawiera metali ciężkich ani czarnych stałych środków smarnych. Integracja pionowa Jesteśmy producentem specjalizującym się w częściach układu kierowniczego i zawieszenia. Wiedza fachowa uzyskana w ciągu minionych dziewięciu dekad jest dziedzictwem, z którego korzystamy w codziennej działalności. Kontrolujemy pozyskiwanie i jakość surowców oraz proces projektowania i obróbki tych części: frezowanie, cięcie, spawanie, prasowanie drutu, składanie i pakowanie. Nie idziemy na żadne kompromisy i na każdym etapie produkcji przeprowadzamy pośrednie kontrole jakości. Automatyzacja Mimo oparcia na kunszcie ludzi, firma Sidem nigdy nie przestała inwestować w automatyzację. Daje to gwarancję niezmiennej jakości naszych produktów i niezawodności naszej firmy jako partnera. Części są ładowane automatycznie, a pręty stalowe stabilizatorów są cięte i spawane przez precyzyjne roboty. Ponad 120 frezarek CNC i odbywające się w czasie rzeczywistym monitorowanie parametrów produkcji (Przemysł 4.0) to tylko dwa przykłady technologii, która utrzymuje nas na szczycie branży. Od początku tego roku dwie w pełni zautomatyzowane maszyny z odbywającym się w czasie rzeczywistym monitorowaniem parametrów roboczych montują łączniki stabilizatora i wewnętrzne drążki kierownicze. Wykończenie W celu maksymalnej ochrony przed korozją Sidem łączy dwie techniki wykończenia. Najpierw reakcja chemiczna na powierzchni tworzy warstwę fosforanu cynku wskutek krystalizacji. Metoda wykończenia jest stosowana przez zanurzenie. Następnie stosowany jest proces powlekania proszkiem elektrostatycznym. Brak lotnych rozpuszczalników w proszku eliminuje właściwie wszystkie problemy wyładowań w powietrzu. Odporność powłoki proszkowej na korozję jest znacznie większa, niż równoważna grubość konwencjonalnych farb. ZAAWANSOWANY TECHNOLOGICZNIE KUNSZT. NASZA PRODUKCJA W EUROPIE
RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=