Oczekiwania klientów wciąż ewoluują wraz z postępem technologicznym. Osoby odwiedzające salony optyczne obok profesjonalnej obsługi klienta oraz wykorzystania technik neuromarketingowych i neurosprzedażowych liczą na technologiczne doznania! Stajemy się„technosapiens”. W odpowiedzi na te rosnące potrzeby American Lens wprowadza do swojego portfolio innowacyjne urządzenie do pomiarów optycznych. Premiera OPTIKAMPAD będzie miała miejsce podczas Kongresu KRIO w Karpaczu. To nowoczesne urządzenie podbija serca europejskich salonów optycznych, teraz czas na polską branżę optyczną! OPTIKAMPAD to zaawansowany technologicznie system wspierający pomiary optyczne za pomocą tabletu i dedykowanego oprogramowania, które umożliwia precyzyjne dopasowanie soczewek okularowych do indywidualnych potrzeb pacjenta. Dzięki zautomatyzowanemu systemowi pomiarów minimalizuje błędy ludzkie, co przekłada się na lepsze dopasowanie okularów. Dodatkowo dzięki wizualizacjom pacjenci mogą aktywnie uczestniczyć w procesie wyboru oprawek i soczewek. Zapraszamy do odwiedzenia stoiska American Lens podczas Kongresu KRIO w Karpaczu! ROZWIJAJ KOMPETENCJE Z AMERICAN LENS COLLEGE! WIELKA PREMIERA – OPTIKAMPAD W PORTFOLIO AMERICAN LENS RUSZA JESIENNA EDYCJA SPOTKAŃ W CENTRUM BIZNESU OPTYCZNEGO MANHATTAN 44 American Lens College to wszechstronna i unikalna platforma szkoleniowa stworzona z myślą o przedstawicielach branży optycznej. Co wyróżnia American Lens College? Przede wszystkim nieszablonowe i niestandardowe podejście do oferty szkoleniowej oraz fakt, że szkolenia odbywają się na żywo i często z gościnnym udziałem specjalistów z branży optycznej, którzy dzielą się na forum swoimi doświadczeniami i cennymi radami. TRWA DRUGI SEMESTR NAUKI – DOŁĄCZAJCIE DO WEBINARÓW! Jesienna edycja będzie obfitowała w szkolenia online i offline z zakresu psychologii wizerunku, psychologii sprzedaży oraz marketingu, które składają się na moduły „Budowanie marki osobistej we współczesnym świecie”oraz „Nowoczesne standardy wizerunku salonu optycznego”. Przeprowadzone zostaną również niespotykane do tej pory na rynku warsztaty optyczne. Swoją kontynuację będzie miało także cieszące się popularnością trzyetapowe szkolenie „Laboratorium Refrakcji – teoria i praktyka”. Tegoroczna jesień będzie obfitować w wiedzę i praktyczne doświadczenia, które przyczynią się do rozwoju kompetencji zespołów salonów optycznych! aktualności 1–2 października zainaugurujemy jesienną edycję spotkań w położonym w sercu Warszawy Centrum Biznesu Optycznego Manhattan 44. Ponad siedemdziesięciu optyków spotka się w tym wyjątkowym miejscu na optycznej mapie Polski. Gościom zostaną zaprezentowane najnowsze technologie w portfolio soczewek American Lens, a także szczegóły wyjątkowej oferty od American Lens i Polymed Polska, dystrybutora światowej klasy instrumentów Nidek. W trakcie wydarzenia goście będą mieli szansę podziwiać i wybierać do swoich salonów unikatowe oprawy z najnowszych kolekcji marek Ferragamo, Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Kaleos, Liu Jo, Calvin Klein, Brett, LOOL i wielu innych. Specjalnie dla klientów American Lens i Vadim Eyewear odbędzie się wyjątkowy pokaz sommelierski„Winne refleksy. Smak w odcieniach soczewek”– podróż przez wina, inspirowana subtelnymi zmianami barw soczewek. 27
RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=