Olaf Tabaczyński – twórca zawodu i nazwy„Stylista Opraw Okularowych” optometrysta, mistrz świata Style & MUA, artysta plastyk, designer. Kreator wizerunku, trener, wielokrotny juror i prelegent na międzynarodowych konferencjach. Twórca zasad makijażu dla osób noszących okulary i szkła kontaktowe. Zdobywca wielu nagród, w tym„Złotej Perły Mody 2023”. Właściciel Optic Cafe. Monika Misiak-Tabaczyńska – stylistka opraw okularowych, pedagog, kolorystka, wykładowca na UAM i WSEiT, instruktorka estetyki wizerunku, kosmetolog, organizatorka Mistrzostw Polski Makijażu, wieloletnia trenerka w Akademii Walki z Rakiem. www.olaftabaczynski.com Wersja dla aktywnych Osoby regularnie uprawiające sport lub wykorzystujące okulary do różnych aktywności lifestylowych docenią zauszniki z większą krzywizną bazową, o ergonomicznych kształtach. Charakterystyczna krzywizna bazowa frontu oraz większa baza soczewek powala na szerszy kąt widzenia i postrzegania, co w wielu sytuacjach przekłada się na wzrost komfortu oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym atutem takich zauszników jest ściślejsze dopasowanie oprawy do krzywizny twarzoczaszki. Wpływa to pozytywnie na ochronę przed zawirowaniami powietrza czy wiatru przy chodzeniu po górach, jeździe na rowerze, bieganiu czy w trakcie uprawiania wielu innych dyscyplin sporu, czy to amatorskiego, czy wyczynowego. Większa krzywizna bazowa frontu okularów zmienia położenie zawiasów, a tym samym położenie zauszników. Zauszniki o prostszej budowie są kojarzone raczej z okularami o charakterze sportowym. Ich wyprostowana linia umożliwia integrację z ochronnymi kaskami czy nakryciami głowy. Gdy założymy np. kask motocyklowy, który ściśle przylega do całej głowy po to, aby ją chronić, proste zauszniki stają się nieodzownym rozwiązaniem. Ułatwiają zakładanie i zdejmowanie okularów, gdy kask jest założony – w takiej sytuacji wsuwanie i wysuwanie opraw o prostych zausznikach jest najlepszym i dedykowanym rozwiązaniem. Dodatkowo model ten, nie sięgając za małżowinę, nie jest przyciśnięty uchem, co podczas już nawet krótkich podróży jest odczuwalne i często wręcz bolesne. Dla motocyklistów, ale także dla innych użytkowników kasków o większych gabarytach stosowanie prostych zauszników jest bardziej praktyczne i komfortowe. Nie tylko dla sportowców Motto„Carpe diem”, coraz silniej wybrzmiewające w przestrzeni publicznej, zwłaszcza w czasach popandemicznych, znalazło swoje odzwierciedlenie także w pewnym charakterystycznym trendzie wpływającym na zmiany w stylistyce wielu okularów. Poprzez zmiany nawyków klientów oraz sięganie przez nich po wiele nowych rodzajów aktywności zauważalnym trendem staje się wykorzystywanie sprawdzonych i wypracowanych konstrukcji zauszników sportowych także w oprawkach stosowanych na co dzień. Zauszniki sportowe w nowej odsłonie okularów lifestylowych typu urban korzystają z konstrukcji okularów ochronnych. Ostatnio coraz więcej osób spędzających wolny czas na spacerach w przestrzeni miejskiej i poza nią korzysta z tych rozwiązań, co podyktowane jest bardziej świadomym dbaniem o wzrok i jego ochronę. LENNY KRAVITZ X RAY-BAN REVERSE: RZUĆ WYZWANIE KONWENCJI Przenieśliśmy najbardziej kultową markę na zupełnie nowy poziom. Za nami cztery energetyzujące tygodnie kampanii marki Ray-Ban na Facebooku, Instagramie i YouTubie. W dniach 13.05–09.06.2024 r. nowa kampania promująca kapsułową kolekcję Ray-Ban Reverse dotarła aż do 17 milionów osób w całej Polsce! Kolekcja Lenny Kravitz x Ray-Ban Reverse to połączenie ikon Ray-Bana z legendą muzyki i stylu Lennym Kravitzem. Lenny, podobnie jak ikoniczna marka okularowa, jest uosobieniem innowacyjności i ponadczasowego stylu. W swojej twórczości łączy gatunki, przesuwa artystyczne granice i wyznacza trendy, które wykraczają poza pokoleniowe ramy. Znajduje to doskonałe odzwierciedlenie w kolekcji Lenny Kravitz x Ray-Ban Reverse – to zupełnie nowa, przełomowa odsłona kultowych modeli marki Ray-Ban, stanowiąca pomost pomiędzy ponadczasowymi ikonami a innowacją. Modele z tej kolekcji sygnowane są podpisem Lenny’ego Kravitza na lewej soczewce, na prawej zaś umieszczono logo Ray-Bana. Do każdej pary dołączono limitowane opakowanie i etui. Całość tworzy unikalną, rewolucyjną reinterpretację kultowych modeli z solidną dozą rockandrollowego stylu gwiazdy, która ją współtworzyła. 18 trendy
RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=