e-wydanie Optyk Polski 77

Rozumiejąc istotę kolorów w kształtowaniu wizerunku oraz posiadając odpowiednią wiedzę o barwach, możemy kreować określone stylizacje, bazując na pełnej palecie barw personalnych. Do diagnozy i określenia barw personalnych potrzebujemy: sprzętu, wiedzy, doświadczenia i specyficznych, lecz prostych narzędzi. JAK DOBIERAĆ KOLORY OPRAWEK DO KLIENTA? Olaf Tabaczyński stylista opraw okularowych, mistrz świata MUA & Style, kolorysta Monika Misiak-Tabaczyńska stylistka opraw okularowych, kolorystka, doradczyni wizerunku Dobieranie kolorów może być fascynującym procesem, który pomaga stworzyć atrakcyjne, zharmonizowane kombinacje oparte na relacji między barwami personalnymi a kolorem oprawek. Rezultat takiego podejścia pomaga zaspokoić indywidualne potrzeby klienta i zbudować jego harmonijny wizerunek, stając się ważną częścią stylizacji. trendy Koło kolorów Pierwszym krokiem w kierunku osiągnięcia tego celu jest zdobycie umiejętności posługiwania się kołem barw, często ujętym w formę graficzną, i zrozumienie jego przydatności w pracy w salonie optycznym. Spełnienie tych dwóch przesłanek ułatwi zgłębienie tematu właściwego doboru kolorów i wyposaży nas w argumenty niezbędne przy spersonalizowanym doradztwie. Zacznijmy od podstaw i wyjaśnienia, że w praktyce możemy spotkać się z wieloma systemami barw. Jednym z najpopularniejszych jest CMYK, składający z czterech barw podstawowych, od których nazw utworzono reklama 28

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=