Optyk Polski nr 76

branża 33 KATARZYNAWYDRYCH-PRZESMYCKA DYREKTOREM REGIONALNYM SPRZEDAŻY WAMERICAN LENS WOJCIECHWĄSOWICZ DYREKTOREM DS. EDUKACJI I ROZWOJU RYNKU OPTYCZNEGOWAMERICAN LENS KatarzynaWydrych-Przesmycka została dyrektorem regionalnym sprzedaży wAMERICAN LENS, firmie optycznej należącej do Grupy ALVEGO. Jej integralną częścią jest firmaVadimEyewear, która oferuje luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów i marek, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Moncler, Calvin Klein, Liu Jo, Kaleos czy Ferragamo. W AMERICAN LENS będzie odpowiedzialna za rozwój i współpracę z rynkiem niezależnych salonów optycznych oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami w całej Polsce. Do jej głównych zadań należeć będzie realizacja założeń strategicznych i sprzedażowych w oparciu o sprawdzone metody zarządzania mające zastosowanie w branży optycznej. Jej autorskie podejście do biznesowego wspierania optyków bazuje zawsze na wnikliwej analizie rynku, pochodzącej z jej wieloletnich – zarówno lokalnych, jak imiędzynarodowych–doświadczeńwsprzedaży produktów i usług optycznych. Jej mocną stroną jest dostarczanie rozwiązań, które bardzo mocno i szybko wzmacniają pozycję indywidualnych salonówoptycznych na lokalnych rynkach. KatarzynaWydrych-Przesmycka z branżą optyczną związana jest od 2007 roku.W trakcie kilkunastu lat pracy zawodowej zdobywała doświadczenie, pracując zarównow salonie optycznym, jak i wmiędzynarodowych firmach optycznych.Wswojej pracy stawia przedewszystkimna ludzi i trwałe, autentyczne relacjemiędzyludzkie, dzięki czemu tworzy warunki silnego partnerstwa biznesowego. WojciechWąsowicz został dyrektorem ds. edukacji i rozwoju rynku optycznego w AMERICAN LENS, firmie optycznej należącej do Grupy ALVEGO. WAMERICAN LENS będzie odpowiedzialny za stworzenie i rozwój Działu Szkoleń – AMERICAN LENS COLLEGE. Tomiejsce już wkrótce odegra kluczową rolęwobszarze kształcenia i rozwoju kadry biznesu optycznego.Wierzymy, że stanie się ono także niezastąpionymźródłemwiedzy oraz inspiracji dla każdego polskiego optyka, optometrysty i okulisty.WDNAWojciecha wpisane jest „sięganiewzrokiem tam, gdziewzrok nie sięga”, a także przekraczanie kolejnych barier w rozwoju rynku optycznego, które odmieniają jego oblicze i wyznaczają nowe standardy. Wojciech Wąsowicz z branżą optyczną i okulistyczną – zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym – związany jest od 2014 roku. Od 2017 roku w Essilor Polonia współpracował ściśle z optykami i optometrystami jako doradca handlowy i manager ochrony wzroku, a następnie pracował w Grupie Essilor jako manager ds. szkoleń. Z sukcesem przygotowywał i prowadził szkolenia produktowo-sprzedażowe w Polsce i za granicą. Doświadczenie szkoleniowe zdobywał nie tylko jako doradca, ale także jako długoletni wykładowca akademicki, uzyskując w 2013 roku tytuł naukowy doktora. Wiedzę z zakresu optyki i okulistyki oraz sprzedaży przekazuje zawsze w nowoczesny i praktyczny sposób, kształcąc merytorycznych, elastycznych i osiągających wysokie wyniki sprzedażowe specjalistów. Ogromnymzainteresowaniemcieszył się też OPTICALDECOR SHOW , podczas którego Katarzyna Klekowska, projektantkawnętrz i dekoratorka salonów sprzedaży z firmy Sweet Living, dzieliła się nowinkami ze świata aranżacji przestrzeni sprzedażowych oraz marketingu sensorycznego, wspierającego sprzedaż w salonach optycznych na świecie. Goście Światowego DniaWzroku zostali też zaproszeni na najbliższewydarzenia edukacyjne, organizowanewwyjątkowo kreatywnej przestrzeni przez amerykański zespół szkoleniowy American Lens College. Od listopada 2023 r. będzie on dzielił się z niezależnymi optykami unikalnąwiedzą w zakresie następującychmodułów: • jak skutecznie prowadzić biznes optyczny, • akademia optyki i sprzedaży dla nowych pracowników salonówoptycznych, • moduł optometryczny, • moduł technik sprzedaży, • moduł innowacji produktowych oraz wielu innych, dostosowanych do dynamicznie zmieniających sięwarunków na światowym rynku optycznym. Dziękujemy wszystkim przybyłym gościom za ten wspólny, magiczny czas wymiany doświadczeń i wiedzy oraz niezwykle pozytywną energię, która wypełniła przestrzenie przy ul. Powązkowskiej 44 wWarszawie. Magazyn„Optyk Polski” był gościem Światowego DniaWzroku w nowej siedzibie American Lens i Vadim Eyewear.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=