Optyk Polski nr 04(56)/2020

OPTYK POLSKI OPTYK POLSKI ISSN 1899-9506 nr 04(56)/2020 W numerze: Wywiad: Nowa strategia i wizualizacja marki Shamir // Trendy: Lato i jesień wmodzie okularowej; Okulary premium // Strefa eksperta: Letni nadfiolet; Rozwiązania w okularach dla kierowców // Soczewki kontaktowe dla osób z prezbiopią // Technologie: Elektroretinogramwywołany wzorcem – PERG Szczegółowe informacje o strategii i nowej identyfikacji wizualnej Shamir na stronie 5 Perfect vision. Personal touch shamir.pl PASJA DO INNOWACJI Z przyjemnością rzucamy wyzwanie status quo i jesteśmy pierwsi na rynku, przynosząc rewolucyjne produkty i usługi. BYCIE NAJLEPSZYM, BEZ USTANKU Najwyższa jakość produktów to mniej błędów, reklamacji, problemów z adaptacją. Nigdy nie przestajemy uczyć się i rozwijać, by stawać się jeszcze lepszym dla Ciebie. ZWINNOŚĆ Zwinność oznacza szybkie reakcje na zmiany rynkowe, bycie elastycznym w zaspokojeniu Twoich potrzeb, w miarę ich ewolucji. OBSŁUGA JEST PIĘKNA Staramy się słuchać Cię uważnie i rozumieć Twoje aspiracje, by lepiej odpowiedzieć na potrzeby Twojego rozwijającego się biznesu.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=