Content w wydaniu haute couture

Content w wydaniu haute couture

„Mitsubishi Electric News” ma dokładnie sprecyzowanego odbiorcę. Są to: właściciele firm, prezesi, dyrektorzy, menedżerowie i wszyscy odpowiedzialni za rozwój firm i zainteresowani trendami w biznesie oraz działaniami na nowych rynkach, również tych odmiennych kulturowo. To punkt wyjścia do stworzenia profilu oraz opracowania zawartości magazynu.

Dać się poznać

Co wspólnego ze sobą mają: bezzałogowy statek kosmiczny, który potrafi samodzielnie myśleć, drapacz chmur, stworzony jedynie do testowania wind, ruchome schody spiralne, Klimzowiec – jedna z najnowocześniejszych oczyszczalni ścieków w Polsce, Centrum Nauki Kopernik czy zakłady porcelany Lubiana? W realizacji wszystkich tych projektów brało udział Mitsubishi Electric. Czy da się wyjaśnić w dwóch słowach, na czym polegały zadania firmy? Byłoby to niezwykle trudne, bo Mitsubishi Electric tworzy elektronikę – od tej znajdującej zastosowanie w przemyśle, po komunikację satelitarną.
Możliwość pokazania skomplikowanych realizacji, jakich nie da się zaprezentować za pomocą reklamowych haseł, daje magazyn customowy. Można rozwinąć narrację w tematach wymagających szerokiego komentarza. Formuła magazynu umożliwia dokładne wyjaśnienie, na jakiej zasadzie działają ruchome schody spiralne bądź inteligentny system wentylacyjny w Centrum Nauki Kopernik, opracowany i wdrożony przez Mitsubishi Electric, na czym polega usprawnianie produkcji bądź zastosowana przez Mitsubishi Electric technologia. Magazyn customowy to niezastąpione narzędzie dla wszystkich branż, w których podstawą komunikacji jest szczegółowa prezentacja.
Magazyn „Mitsubishi Electric News” pozwala na prezentację zarówno tematów globalnych, jak i lokalnych. W magazynie, obok siebie, mogą się znaleźć teksty przedstawiające ogromny potencjał całej korporacji Mitsubishi, a także pokazujące działania oddziału polskiego na rynku. Czytelnik poznaje realizacje rodem z przyszłości, może przeczytać o filozofii biznesu firmy, m.in. o działaniach na rzecz ochrony środowiska, odpowiedzialnym biznesie czy o dotowaniu sportu.

W magazynie customowym to wydawca tworzy opowieść o swojej firmie, konsekwentnie buduje spójny wizerunek. Każdy ma swoją historię do opowiedzenia, a każdy produkt jest na tyle ważny, by o nim pisać. Warto skorzystać z możliwości stuprocentowej kontroli nad przekazem i pokazać firmę od najlepszej strony. Przekłada się to na wybory i decyzje biznesowe zarówno stałych kontrahentów, jak i potencjalnych klientów.

Zostać mentorem

Troska o to, by przekaz był wartościowy dla klienta, by był źródłem inspirujących informacji, gwarantuje, że zadowolony czytelnik z przyjemnością sięga po kolejny numer magazynu. Atrakcyjna treść zapewnia po raz kolejny kilkanaście czy kilkadziesiąt minut uwagi odbiorcy. Ponadto wciągnięcie czytelnika w swoją narrację jest też gwarancją, że odbiorca, po pierwsze, zrozumie treść, a po drugie – zapamięta ją. Tak też buduje się więź z czytelnikiem, który będzie czekał na ciąg dalszy opowieści. Opłaca się więc być ekspertem w swojej dziedzinie.

Czy magazyn customowy to wyzwanie?

Magazyn musi mieć swoją periodyczność i, jeśli ma spełniać wyznaczone zadania, być wizytówką oraz odzwierciedleniem rzetelności firmy, rytm wydań musi zostać zachowany. Przywilej bycia wydawcą zapewnia jednak elastyczność. W magazynie customowym to sam wydawca buduje opowieść o swojej firmie i sam podejmuje decyzję o zakresie edukowania w swojej dziedzinie. Jest sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem.

Najważniejsze jednak, aby, rozpoczynając przygodę wydawniczą, dopasować formułę magazynu do indywidualnych potrzeb. Powodzenie magazynu zapewnia haute couture – skrojenie produktu na miarę.

O autorze

Avatar
Redakcja
W poszukiwaniu maksimumContent marketing w finansach

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU


Chcesz dowiedzieć się więcej? Zostaw wiadomość lub zadzwoń.




Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.

Adres

ul. Balicka 136
30-149 Kraków

Telefon:

+48 600 064 711

DZIAŁ MARKETINGU I REKLAMY

Kierownik Marketingu i Reklamy Wydawnictwa
Project Manager
Grażyna Jancik
tel.: 600 064 711
grazyna.jancik@feniksmedia.pl


Project Manager
Delfina Jędras
tel.: 570 064 747
delfina.bochnak@feniksmedia.pl

© Feniks Media Group 2018